BEBİŞLERİN KAPILARINA SÜS....


Eşimin yeğenin bir oğlu olacağını öğrenince ona kapı süsü yapmayı planladım. Doğru Eminönü'ne tabi... malzeme almaya.Bundan önce iki arkadaşıma da kapı süsleri yapmıştım.. Hepside erkekti.. mavilere boğulduk..Yani biraz tecrübe kazanmıştım anlayacağınız.. Eminönü'de gezerken tüm bebek süsü yapan dükkanlara girip şöyle bir bakınmıştım zaten önceden.. Hergün yeni bir şeyler çıkarıyorlar..Neyse eve geldim işe koyuldum.. Malzemeleri ortaya koydum .. tasarladım.. Daha önce iki tane kalp şeklinde yapmıştım.. Bu da yuvarlak olsun istedim.İçinde köpük var... Evde zaten çocuklar yüzdükleri için dolaba kaldırdığım makarnaları çıkardım....Denizde asıldığımız uzun köpükler varya .. onları işte.. İki ucu , kalın bantla sarıp birleştirdik. Üzerini çok geniş saten mavi kurdele ile silikon tabancasıyla yapıştırarak sardım. Mavi beyaz tüllerle eşit aralıklarla süsledim. Kurdeleleri bağladım, küçük küçük süsleri yapıştırdım.. Altınada kat kat uzun kuyruk gibi bir şey yaptım.Hediyemle beraber evine gidip astık.. çok eğlenceliydi...


Bu ilk yaptığım kapı süsü... telefonla çekmişim , pek net değil.. Fikir versin diye gene de koydum. Bunun altını evde başka bir işten iri mavi kareli kumaş kalmıştı. Onunla sardım , kalp şeklinde yaptım.Biberon ,yastık, kelebek,kalp.. gibi şeyler yapıştırdım üstüne..


Tülün üzerine mavi parlak taşları silikonla ellerim yana yana yapıştırdım.. Parlak gözükenler taşlar.. şimdiki makinemle çekebilseydim daha detaylı gösterebilirdim..Bugünlükte böyle işte ...

Yorumlar

  1. Makarna çok iyi fikir.Nefis olmuş .Ellerinize sağlık.Kapı süsü yapmak için ne çok malzeme aramıştım.Deniz kenarında yaşıyorum.Gözümün önündeymiş görememişim.

    YanıtlaSil
  2. Öyleyse kolay gelsin..hadi bakalım neler çıkacak ortaya..

    YanıtlaSil
  3. ALLAH TAMAMINA ERDİRSİN..
    ELİNE SAĞLIK..
    NE ŞEKER OLMUŞ.

    YanıtlaSil
  4. Sağol...Nunucum..gece gece sen de ekran karşısındasın galiba..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar