BENİMDE ŞALIM VAR....


Akşam balkonda çay içerken yarım işlerimi düşünüyordum.. ne zaman bitireceğim diye..Pat diye aklıma şal geldi... birkaç motif eksiği olduğu halde bir türlü bitiremediğim ! Hemen kalktım dolaptan çıkarıp bir hararetle yeni motif yapmaya başladım...Oğlum geldi o arada ...tavla merakı var bu ara dün yendi yaaaaa.. gene yenerim diye ısrarla oynamak istedi.. eeee.. hastaydı iki gündür anne yüreği.. dayanamadım..işi bir kenara bıraktım..5-4 yendim dondurmasına oynadık.. hasta olduğu için sonra ısmarlıyacak... Tabii.. hava karardı benim şal tek motif yapmamla kaldı, canım istemedi sonra .. ama resimledim işte en azından..


Kare makarada evde o dönem bulunan iplerle başladığım motif...Dış kısmı lacivet, içteki motif bembe-beyaz ebruli gibi bir şey..Dış kısmı ik i kat, iç kısmı üç kat sardım...


Kenarlarını arada iki zincir çekerek topladım, üstünüde zincirle bir yandan diğer motiflere bağlayıp bir yandan boşta kalan kısımlarını kapatarak döndüm..


İşte böyle.. balkon estiği zaman üşüdünüz mü diye sorup.. getirebileceğim ..ben yaptım diye hava atabileceğim bir şalım oldu.. hih hih hi...birkaç motifi kaldı..bitiyo bitiyo..

Haaaa.. bu mu... bu arkadışımın evinde minik kızlarına bakan sevgili Gohar'ın bize sunduğu meyve tabağı... Yendi gitti o akşam afiyetle...bari emeği boşa gitmesin resmini çekmiştim yayınlayayım herkes görsün istedim...Çok güzel değil mi ?

Yorumlar

  1. Arkadaşımın arkadaşı benim de arkadaşımdır diyor tabağı yemeye geliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Şu şalı bitir Nefise, sonbaharda size gelcem oturmaya balkonda, leylaklı bardakla çay içmeye, üşürsem verirsin omzuma. Şal bitmedi diye sürekli erteliyorum İstanbul'a gelmeyi, ha gayret:)))

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık ablacım...
    ve o meyve tabağından haftaya sana geldiğimde yapıp yiyelim o güzel balkonda :)

    üzerine birde dondurmaaa

    YanıtlaSil
  4. Stil Direktörü.. sen İstanbul'dasın değil mi? gelirsin kopyasını yaparız..

    Nurşen'cim...bunu söz olarak alıyorum...şimdi bitirmek için güzel bir sebebim oldu.. gazı aldım,kim tutar beni

    Bugün telefonda konuştuğumuz gibi bekliyorum...belki seni haftaya yeni dişlerimle karşılarım.. beni öyle görmekten bıkmışsındır artık..

    YanıtlaSil
  5. arabanın içindeki gürültüden seninle ne konuştuğumu bile tam anlamadım ki :)

    2 kuzuyuda özledim ayrıca ...haftaya sendeyim

    YanıtlaSil
  6. Brek brek anlaşıldı...kuzuları öperim..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar