KALP KALBE KARŞI DERLER...


Kutu kaplamaya bayılıyorum..ne yapayım! En güzel kalp kutu oluyor bence. Bu kumaşı annem vermişti çok eskiden . Bir parça birşeydi. Bir türlü kullanmaya uygun bir işim olmamıştı.Kahve fincanı almıştım, onun kutusuydu bu . Bunu yaparken altına elyaf sünger kullanmadım ama eğer kullanılırsa daha güzel oluyor. Artık hepsinin altına özellikle kapaklara mutlaka kullanıyorum.Kapağın kenarlarına saten beyaz kurdele geçtim daha şık oluyor.

Beyaz saten kurdeleden ve artan kareli kumaştan elde güller yaptım. Dantelden ve beyaz kurdeleden iki fiyonk yapıp silikon tabancasıyla yapıştırdım. Üzerine gülleri de yerleştirip yapıştırdım. Biraz da eve paket yapmak için aldığım lacivert rafleyi bıçakla çekip kıvırdım onlarıda yapıştırdım. Bu işi yaparken temiz çalışmalı... silikonlar gözükmeyecek gibi tutturmalı.
Renk uyumu da çok önemli, kumaşla üzerini süslediğimiz malzemeler göze hitap etmeli.


Bu kutuyla ablama yeni yıl hediyemi vermiştim. Aslında böyle bir kutu başlı başına bir hediye de olabilir .Dekor olarak kullanılabildiği gibi, dolaplarımızın içinde şık bir görünüm de sağlayabilir. Ya da takı kutusu yapabilirsiniz...Kalpten sevgilerimi iletiyorum herkese..

Yorumlar

  1. Nefise, bu kutu nefis olmuş, eline sağlık. Becerikli kadınsın vesselam. Bu arada hala blog listende görünmüyorum, küsecem ama:)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler..Allahım seni eklemeye çalışırken bir şeyleri karıştırdım oğlum düzeltmeye çalıştı.Senin bloğuna girip izle kısmını tıkladım. Kayıt oldum gözüküyo ama sayfamda çıkmıyosun anlamadım. Telefonumu 2 gün önce annemde unuttum. Elçine de soramıyorum.Sen biliyorsan beni yönlendirir misin lütfen ! Nerde hata yapıyorum anlamadım...

    YanıtlaSil
  3. Hi ho ho:))) İlahlar görüşmemizi istemiyor galiba. Yoksa gülen mi karıştırıyor birşeyler:)) ama şimdi o Erdi ve oturma kemiğiyle meşgul, bizimle uğraşacak vakti yok:)))
    Canım ben takılıyorum aslında ama sayfama girmeni de istiyorum doğrusu. sen beni izlemeye almışın ama listene eklememişsin. Şimdi sağ üst köşede özelleştir seçeneği var orayı tıklıyosun. açılan pencerede Blog Listem yazan yere gelip orada Düzenle yazan seçeneği tıklıyosun. açılan pencerede "Listeye Ekle2 yi tıklıyosun. URL ile ekle yazan yere benim blog adresimi: http://leylakdali.blogspot.com/
    yazıp kaydete basıyosun. işlem tamam.Hadi bakalım yaparsan emekli örtmen Nurişten takdir belgesi alcan;) öptüm...

    YanıtlaSil
  4. Tebrikler, fevkaladenin fevkinde öğrencim. 10 nümero ve takdir duyguları şeettiriyorum:)

    YanıtlaSil
  5. Harika olmuş.Çok beğendim.Eline sağlık:)

    YanıtlaSil
  6. Leylak dalım nasıl ama...


    ozerella sağol canım teşekkürler..

    Elçin seni aradım ama .. yarın görüşürüz inşallah..

    YanıtlaSil
  7. NEFİSE'cim gıcığımdır herşeyi beğenmem laf olsun diye de beğendim demem. Blogumda yanda bile yazıyor. Ama buna bittim, şık, kokoş ve kalite kokuyor yahu :)

    YanıtlaSil
  8. teşekkür ederim...direktör...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar