KIRMIZI GÜL ....DEMET DEMET.....

Bohçanın desenini İğne İplik dergisinin kapağındaki çantanın üzerinde gördüm ..çok beğendim. Ama ben üçgen bir köşeye çizmek istediğimde farkettim ki.. yan dallar iyi durmuyor. Ben de yan dalları çizmeden deseni aktardım.. sonra deseni ters çevirip dalları öyle çizdim. Böylece dallar yukarıya bakarak daha estetik bir forma girmiş oldu. Deseni çizdikten sonra,dallarını iğne ardı ile işledim, 13 mm'lik kırmızı ebruli ipek kurdeleden elimde güller yaparak belirlediğim yerlere diktim. Yine yeşil ebruli kurdele ile yaprakları işledim. Tomurcukları da işledikten sonra altın rengi kırık boncuklar diktim. Bohçanın kenarlarını teğel yaparak düzelttim. Kırmızı ordanze kumaşı bohçadan biraz daha büyük kestim kenarlarını diktirdim. Çünkü dikiş bilmiyorum. En son kırmızı pullarla ,hayalet iplikle, saten kumaşla organzeyi üst üste koyarak birleştirdim. Bu bohça eltimin kızı için nişan bohçası olarak yapıldı. Şimdi masasının üzerinde örtü olarak kullanıyor.

Yorumlar

  1. Eline sağlık, sabrına ve titiz çalışmana hayranım. Bu arada küçük bir sitem, neden blogumu listende göremiyorum?:)) Sevgiler...
    Nurşen

    YanıtlaSil
  2. Nurşen'cim... bu işlerin acemisiyim. Bloğuda bana Elçin açtı nasıl yapacağımı bilmiyorum. Oğlum yardım ediyodu o da halasında kalıyor. Bu sadece benim bu konudaki yetesizliğimden kaynaklanıyor. Daha dün bana kimse bunu sormaz inşallah diyordum ki enseye bir şaplak yedim. hehehe .. en kısa zamanda bu eksiğimi tamamlayacağım.. OLmazsa Elçin'e bir telefon edip öğreneyim bari müsaitse mutlaka yardımcı olur..

    YanıtlaSil
  3. sorun değil canım, ben takılıyorum. maksat gönüller bir olsun. ben de çok balıklama daldım blog işine el yordamıyla bayağı öğrendim, olur gider. güzel bir pazar dileğiyle...

    YanıtlaSil
  4. Nefise'm, şimdi açtım pcyi ve anında yorumun geldi :) Ne demek neden geldim kapına?Aşkolsun, kapım açık gel diye..
    Bu örtüyü de gördükten sonra seni ve yaşadığın alanı daha da merak etmeye başladım.Renklerin uyumu, minik minik gül yavrucukları kusursuz güzellikte görünüyor.Çok ama çok beğeniyorum yaptıklarını.Zevk sahibi olmak beceriyle bütünleşirse ortaya nefisşeyler çıkıyor işte böyle.
    Yazılarımın hepsini okumana çok mutlu oldum.Bel ağrın için üzgünüm.İlk karşılaştığımızda beline mesaj yapacağım.O dediğin şeye de hemen bakıyorum Nefise'm..

    YanıtlaSil
  5. Nefise'm, pasta mükemmel ve çok esprili.Haber verdiğin için teşekkürler..Öpüyorum büyük..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar