KURDELE NAKIŞI ÇANTA VE YASTIK...

Yaptığım ama sonradan unuttuğum çantalar.. Ablama gidince açtım dolapları ona yaptığım herşeyi fotoğraflamaya çalıştım...Bu bir çantanın ön yüzeyinin yakından görünümü..çizmeden bodoslama bir yerinden başladığım, aklıma geleni eklediğim ...Yaparken coştuğum, coştukça yaptığım desenler.... Aşağıda ki desenden yastıkta yaptım.. Üzerindeki desenler aynı olamasada stil olarak benziyor..

İşte aynı modelde yastık...

Bu çiçekler Eminönü'nde hazır halde satılıyordu.. başka bir işte kullanmıştım. Kalanlarıda burda kullandım. Değerlenmiş oldu..
Gül deseni...

Yorumlar

  1. aayyy harika görünüyor bunlar.
    elbise üstünede işlenince çok hoş olurlar.
    aslında bende azıcık biliyorum kurdele nakışını .
    şuanda bende böyle bir şeyler yapmayı çok istedim.

    YanıtlaSil
  2. Nereye uygularsan uygula gerçekten içi açıcı bir görünüm veriyor.. Pano var elimde uzadı da uzadı ..az birşey var bir türlü tamamlayıp gösteremedim..o da çok sevimli..

    YanıtlaSil
  3. Peh peh peh, kurdele kraliçesi döktürmüş yine:)

    YanıtlaSil
  4. Birgün bir leylak dalı da işleyeyim bari..

    YanıtlaSil
  5. Müteşekkir olurum canım, hem belki benim olur, o zaman daha çok müteşekkir olurum:))
    (ne yüzsüzüm di mi?)

    YanıtlaSil
  6. Yooo.. niye yüzsüzlük olsun ki.. bu kadar küçük bir şey seni mutlu edecekse...neden olmasın..

    YanıtlaSil
  7. sağol canım, inan yapmış kadar oldun. öptüm ve kendime kot çanta dikmeye keçtım:)

    YanıtlaSil
  8. çantayı biz de görmek isterek....he he

    YanıtlaSil
  9. çok güzel,çok zevkli işlemişsiniz ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  10. Sağol Sevil...zevkler ve renkler tartışılmaz derler tabi.. ama benim zevkim de böyle işte.. beğenmene sevindim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar