MİSAFİRİMİZ VAR: HIMBIL !


Evet gördüğünüz gibi bu tosbağa bizim misafirimiz..Karşı komşum tatile çıktı ve onu bize bıraktı. Eve gelince biz ona HIMBIL dedik...Hakkatten ağır kanlı.. hareket etsin diye azcık dürttüydüm bir kızdı bir kızdı.. Bir bakış fırlattı külhan beyi gibi üstümüze doğru geldi... Bacak kadar boyu ile bize posta koydu anlayacağınız..


Geldiğinde uyuyordu.. komşum bize devir teslim ederken şapşal ne olduğunu anlamadı tabii.. Sabah kalkınca şöyle bir gezindi bakındı.... Allah Allah nerdeyim acaba der gibi..

Biraz daha gitti.. Muhtemelen işi çözemedi..Köşeye doğru hamle yaptı bir durdu tekrar bakındı..

Köşeye gelince takıldı kaldı.. Elimde fotoğraf makinesi beni farketti... Bu da kim der gibi kafayı yukarı kaldırdı.. Bu arada ben durmadan onla konuşuyorum... Deli mi ne dedi heralde içinden...
Yavaşça kenara iyice yaklaştı.. neler olduğunu anlamaya çalışıyo gariban tabii..Ürkek..


Ben de hamle yaptım.. Baktığı tarafa geçip iyice yaklaştım... Makroyla çekmeye çalıştım.. daha ayrıntılı görüntüleyebilmek için... Sesssiz .. kımıldamadan duruyoruz karşılıklı..Gardımızı almışız..Hafif kafayı çıkardı...

Biraz daha cesaretlenip bir parça daha kafayı yükseltti... Kuşkulu .. güvenemiyor.. hala..

Gözlerini iyice açtı ..meraklı ... beni izliyo... muhtemelen aynı yorumları o da benim için içinden geçiriyo... öyle hissediyorum..

Sağına soluna bakındı .. asayiş berkemal... rahatladı.. Aldı başını gitti başka tarafa.. gezinmeye başladı.



Ama hala triplerde.. Sahibinin gidişine bozulmuş gibi.. Bir tosbağanın psikolojisini düzeltmeye çalışacağım da aklıma gelmezdi .. Güzel sözler söylüyorum.. konuşuyorum..Üzülme gelecekler ,seni terk etmediler , biz de sana iyi bakıcaz falan diyorum. Sonra ne diyorum ben ya dedim kendi kendime. Oturmuş kaplumbağayı teselli ediyorum.. üstelik yaranamıyorum.. bakışa baksanıza.. Kafa ütüleme der gibi.. Kızdım valla..Yedir, içir,, besle temizle, teselli et genede yaranama.. olmaz ki ama..

Kızdım ya.. ters çevirdim onu debeleniyo tabii korktu.. kendini korumaya aldı elini ayağını kafasını çekti içeri... he he he .. biraz kafa bulduk.. sonra düzelttim .. Ama alt kısmı da doğa harikası.. şu şekillere bakın Allah aşkına.. harika değil mi?

Bu sayede hayvan korkularımı da yenmeye çalışıyorum... Her hayvandan korkardım ben.. Çocuklar büyüdükçe hayvanlarla haşır neşir olmak istedikçe cevap hep aynıydı:HAYIIIIIRRR...!
En zararsızının balık olduğuna kanaat getirip balık almalarına izin verdim önce.. Kavanozda olanlardan . Havuç ve Zeytin ilk japon balıklarımızdı... Ardı arkası kesilmedi sonra..ölüyo alıyoruz.. ölüyo alıyoruz.. Sonra oğlum baskın çıktı.. Ben babamın hastalığında bir akşam orda kalırken eve hamster getirdi.. Kıyametleri kopardım ..ama kaldı.. Adı Hamsiydi.. Rahmetli Hamsi ile aramda duygusal bir bağ oluştu ölünce yasa girdim. Sonra eve Limon geldi. Sevgili muhabbet kuşumuz..Üstelik artık onu elime bile alabiliyorum .. Çok yol katettim anlayacağınız.. Bakalım bundan sonra ki aşamalarda beni neler bekliyor..Bir gün köpek olursa eğer tüm duvarlarımı yıkmış olurum herhalde.. çünkü köpekten delicesine korkuyorum.. Sadece köpek maceralarımı anlatsam.. sayfalar dolar...sonradan kendime çok gülüyorum ama ne yapayım gerçekten çok korkuyorum.. Daha sonra Hamsi ve Limonla ilgili birer yazı yazar sizi tanıştırırım .. sevgilerle...

Yorumlar

  1. senin yazılar niye geç geliyor Nefisecim, tarih dün 13.58 i gösteriyor. ya da bilg.saati yanlış. her neyse. ne çok ortak noktamız var kardeş, dişler, kuşlar:)) hayvanlardan uzaktan çok sevmeme rağmen ben de acaip korkarım, hele de köpekten. en uyuz, en hımdıl köpekler bile bunu farkedip bana hırlari çevremde dalga mevzuu olurum. herhangi bir hayvana elleyemem, kimbilir derininde bilinçaltı bi mevzu vardır muhtemelen. şu kapluştan bizimde vardı ama onu elime bile alabiliyodum üstelik, hem de senin gibi bayağı bir sohbet ederek:) öldü, üzüldük çok, apartmanın bahçesinde gömülü yıllardır. kaplumbağa ağacı çıkar diye bekledik, çıkmadı:) yeter bu kadar abukladığım, hadi öptüm...

    YanıtlaSil
  2. resimleri yükledim işim vardı yazımı yazamadım.. gece yarısı yazdım.. dolayısıyla geç yayınladım.. Kaplumbağa arkadaşımın kızının ama bakımı zor değilmiş.. Yakında Limon için bir yazı yazarım...çok şirin ya..

    YanıtlaSil
  3. Nefise'm aman iyi bakın Hımbıl'a.Emanet kuşla ilgili bir anımız var bizim, o işe dönmesin :) ya bakma güldüğüme ama komik ne yapayım :)
    Ben de köpeklerden çok korkardım ne zaman şimdi oturduğumuz yere taşındık.Ben köpeklerle kanka ama ondan öncesi benim de senin kadar olmasa da köpek maceram var.
    Bie keresinde Kızılay'da pet shoptan kaçan bir Çin Aslanı beni yere devirdi :D
    Bir köpek maceram daha var.Onu itiraf.com'a yazmıştım.Okumak istersen nick söylerim okursun..

    YanıtlaSil
  4. HIMBIL'a bayıldım :)

    YanıtlaSil
  5. Valla böyle geçmiş yazılara da yorum gelince ben de bayılıyorum .. teşekkürler Nane Şekeri..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar