SONUNDA ALDIM...


Eminönü'ne ne zaman gitsem yolda bu bisiklete rastlar dönerken alırım derdim.. ama paralar suyunu çekince bir türlü alamazdım.. Bir dahaki sefere.. bir dahaki sefere diye aylar geçti. Aslında canım sıkkın kafamı dağıtmaya çalışıyorum ya kendimi gezmeğe vurdum...Sabah bir yerde öğlen başka yerde .. olmadı akşam gezmesi .. düşüncelerimi dağıtmaya çalışıyorum. Sabah arkadaşım Tahtakaleye gidicem dediği anda ben de gelirim diye atladım..Neler neler almadık ki..Onun yazlığa açılır kapanır sandalyeler, rüzgar gülleri, topaç, oyuncak bisiklet,pompa,stikırlar,
oyuncaklı kalemler, pratik çanta,kolye, kahvaltılık,draje çukulata, lokum, tahıllı ekmek pişirmek için iç çekirdek,bonibon, pasta hamurunu kesmek için bir alet, kartuş dolum seti, eldiven gibi toz bezi,değişik bir askı... vs ...vs.....



Bu ışıklı topaça bayıldık... o kızına aldı ama ben bisikletle topacı kendime aldım.... Daha önce de baloncuk çıkaran bir zımbırtı varya silah şeklinde.. işte ondan almıştım kendime..he he he...Balkona yeni bir rüzgargülü aldım .. bisiklete binen uğur böceği..

Bu çanta da harika bir buluş, katlı hali bir cüzdan kadar.. At çantana naylon poşet kullanma .. sağlam, şık, yer kaplamıyor, pratik... Lazım olunca çıkar aç kullan...

Çıtçıtı açıyosun hoopp.. hokus pokus.. al sana çanta...
Henüz burda hiç göstermedim ama takı da yapıyorum.. inşallah onlardan da örnekler koyarım zamanla... Tahtadan basit bir kolye ama her tişörtle uyduğu ve hafif olduğu için aldım..


Koçtaş'ta gezmeye bayılırım...Orda duvar stikırları görmüştüm.. gerçi onlar çok kaliteliydi.. iyi bir markanın ürünleriydi ama bunu 3 liraya bulunca almamazlık yapamadım..Duvara, ahşap boyaların üzerinde nerede istersen kullan..dekopaj gibi kullan..

Bunun paketi 9 liraydı.arkadaşımla alıp paylaştık... Eve çocuk geldimi ver sevinsin işte..

Bu da bana çok pratik ve kullanışlı geldi.. eline takıyosun..tozu alıyosun..

Uzun zamandır almak istiyordum pahalı gelip almamıştım..daha önce 17.5 bir yerde 15.. 12 değişik fiyatlarda bulmuştum.. bugüne kısmetmiş...7.5 liraya aldım..

Bu gördüğünüz örümcek gibi şey askı.. 1.5 kg taşıyabiliyor.. Mutfakta biriki birşey asmaya veya takılarınızı asmaya yarayabilir... Aynaya daha iyi yapışıyo ..kuru yere dayıyorsunuz üzerindeki düğmeyi çeviriyosunuz.. vakumlanıp yapışıyo..
İşte böyle..sabah ondan öğlen ikiye kadar gezdik... bayılmak üzereyken.. bizimkiler havuzdaydı kendimizi oraya attık.. Eve geldik..Yemeklerimizi kaptık Emirgan Korusuna gidip yemeğimizi orda yedik...Yorgunum ama epeydir burda çakılı kaldım resim yükle yazı yaz.. bittim artık.. uyumaya gidiyorum.. hadi iyi uykular..

Yorumlar

  1. Bi' de bana deli demezler mi :))) şu kadınların aldıklarına bakın hele bi' a dostlar :)
    Güle güle kullan Nefise'm :)

    YanıtlaSil
  2. o balkona gene gelip yayılıp seninle kahve içesim var...
    içimi boşaltmam lazım

    YanıtlaSil
  3. Gülen'im canım... Ben ne demiştim sana.. sen deli ben çatlak diye ha ha ha ...Niye mıknatıs gibi çektik birbirimizi..


    Elçin beklerim bebeğim.. balkon sana kurban olsun..

    YanıtlaSil
  4. Ben de gelicem :D
    İyi oldu çatlakları severim :D
    Elçin sağolsun, belki haberim olmayacaktı senden :)

    YanıtlaSil
  5. Aa bu paket işte ama 9 dediğin ne paketi sen de 3 e almışsın zaten 9 u anlamadım ben :)

    YanıtlaSil
  6. Stil direktörüm... kelebeğim.. o 9 lira dediğim alttaki resimdeki oyuncaklı kalemlerin paket fiyatı... ben senden 500 kuruş ucuz almışım he he he ehe ehe..

    YanıtlaSil
  7. Puhahah neremlen okumuşsam artık okuduğumu bile anlamıyorum kuzum :) Kız yorgunum kız gece gündüz tema,yazı satış sitesi derken dip boyam geldi bu haldeyim bacım yani :) 500 kuruş taktın bana heheeh bu da bana kapak olanzi :)

    YanıtlaSil
  8. Nefise Merhaba,

    Eminönü adı geçince dayanamadım ben de bu cumartesi Eminönüne gidicem ama orası hakkında öyle cahilim ki. Bebek, bebek odası ve shower için ıvır zıvır süs püs alıcam duvar stickerlarından da istiyorum bu srickerları aldığın yer başta olmak üzere bana tavsiye edebileceğin adresler varsa çok çok çok ama çoooooooook mutlu olurum...
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  9. Yerine düştün güzelim ..o gün akraba günümüz var.. olmasa valla senle buluşup gezdirirdim seni..ertelersen başka. ama illa Cumartesi gideceksen.. Şark Hanı sor .. dal içine derya orası.. üst katta bebekle ilgili bir yer de var.. orası bana göre pahalı. Bir de Mehmet Efendi Kahveci varya .. onun hemen yanından doğru uzun bir sokak var.. ilerledikçe bebek süslerini görürsün kapılarda.. gez dolaş fiyat al.. ona göre alışveriş yap. Bir de Mısır Çarşısından girince dosdoğru git.. Tam karşında ki kapıdan çıkarken sol tarafında sokakta satış yapan birivar.. bence onun fiyatları makul.. Daha önce ki yazılarıma baktıysan birkaç bebek kapısı süsü yapmıştım malzeme alıp ..ama artık bu dediğim son yerden al yapmaya da değmez bence.. ne kadar var bilmem.. Allah HAYIRLISINI VERSİN..

    YanıtlaSil
  10. Nefise'cim çooook teşekkür ederim hepsini not aldım. O zaman şimdi ben bu cumartesi gidiyorum, aldıklarımı hemen seninle paylaşıyorum baktın olmadı sen beni gezdiriyorsun :)

    YanıtlaSil
  11. Oley... sabırsızlıkla alacaklarını bekliyorum. Ya aslında kart alıyorum ama kartları bulamadım.. bulsaydım yakın çekip yayınlayacaktım.... zaten gezinirken sende keşfedersin merak etme..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar