LİMON...


Tanıştırayım.. evimizin maskotu: LİMON .Korkumu yendiğim efsane kuş...Ooooo şimdi ne muhabbetler yapıyoruz onunla bilseniz. Bir sabah ben Limon 'a konuşuyorum :
- Kızım benim, güzelim,caanıımm...
- Uyandın mı sen ..
- Gel seveyim ben kızımı... falan diye kaptırmışım kendimi....
Kızım yan odadan gerinerek ,ona söylediğimi sanıp, şımararak dönüp kalkıyor ki başında kimse yok.. Bozulmuş .. geldi..
- Ben de bana konuşuyosun sandım kalktım ... yok artık.. gülmeye başladık.


Limon'u alıp balkona çıkarıyorum.. Dışarda kuş seslerini duydukça çıldırıyor.. Öttükçe ötüyor .. Yorulana kadar devam..Ben çayımı yudumlarken o da sefa yapıyor.


Eskiden nasıl korkardım anlatamam nasıl oldu onu da bilmiyorum.. yavaş yavaş alıştım. Artık oğlum onu serbest bıraksa da korkmuyorum. Elime alıyorum... seviyorum. Harika bir duyguymuş..

Hayvanlar alemi ile haşır neşir olmaya başladık..Bakalım balık, hamster.. şimdi de kuş.. ardından ne gelecek ben de merak ediyorum... ha ha ha ..Facebookta rahmetli HAMSİ'nin resimlerini yayınladığım zaman öğretmenim bundan sonra daha büyük hayvanlar alır senin çocuklar dedi. Ben de korkularımdan bahsetmiştim. Sorumlu bir öğrenciydin, çocuklarına karşı da sorumlusun, onların hayvan sevgisine ket vurma diye yazdı cevap olarak. Ben de sorumluyum ama sorunluyum demiştim .. cevap şöyleydi ..Sorumlulukların sorunlarından önce gelir ...

Yorumlar

  1. Darısı başıma. Bütün hayvanları çok çok seviyorum ama dokunamıyorum.Oğullarım çıldırıyor, kedi köpek diye ama alamıyorum:( Evde zor olur gibi geliyor bakımı. Kuşumuz olmuştu bir dönem. Ben hiç dokunanamıştım.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. inşallah Çınar...Herhalde adım adım ilerlemek gerekiyor...

    YanıtlaSil
  3. ÇOK TATLI LİMONN
    ÇOK..
    SEVGİ ÇOK GÜÇLÜ BİR BAĞ,
    NEYE OLDUĞUNA,
    KİME OLDUĞUNA BAKILMAKSIZIN ..
    :)

    YanıtlaSil
  4. Haklısın Nunu'cum...Senin ışıltın , sevgi dolu halin, misafir perverliğin de işte böyle ..sevgi dolu...

    YanıtlaSil
  5. Ne kadar tatli Limon :)) Sanirim en masum hayvanlardan biri kuslar :) ama kizinla olan diyalogun gercekten beni gulumsetti :)) Kocaman sevgiler benden sana :))

    YanıtlaSil
  6. MoonSun....Battaniyenin altından çıkıp bana yazmana sevindim..benden de sana kucak dolusu sevgiler..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar