ZUZULAR...



Bu sevimli askıyı kardeşimin çok tatlı bir arkadaşına yaptım.. ama henüz gönderemedim. Sinem'cim gecikmeden dolayı özür dilerim . Güzel kızını öpüyorum bu vesile ile...Muuuccckkk...
Birgün böyle kırlık bir yerde evin olsun, kiraz ağacının altında kuzular ve tavuklar gezinsin inşallah.. bizi de çağırmayı unutma sakın... Evet ..özet olarak strokla evin çatısında ki keremitleri yaptım.. evi kırmızı tuğlalı olarak hayal ettim. Ağaç kiraz ağacı ...üstü kiraz dolu..Çimenler, otlar, börtü böcek, çiçekler yaptım. Bir ara Paşabahçe'den aldığım tahtadan hayvancıkları silikon tabancamla yapıştırdım. Kuzulara bayıldım....


Oy oy.. yerim ben zıplayan zuzuyu..Mutlu mutlu arka ayaklarını kaldırarak koşarmış..


Bu da susamış su içermiş...
Eeeee.. bugün de sevimli askıyı tanıttık. Çocuklarla ilgili herşeyi seviyorum.. Bir yanım hala öyle..Zaten böyle olmasa bu duygusallıkla sorunların altından kalkamazdım...Küçücük, sevimli bir figür, bir resim, bir oyuncak beni çıldırtmaya yetiyor...iyi geceler..

Yorumlar

  1. Sen ne tatlı bir çocukmuşsun meğerse; varak türü şeyler görünce bu beni çok şaşırttı. Çok beğendim. Ne kadar yaratıcı ve beceriklisin Nefise'm. Takı askısı da olur bu.
    Sinem güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Aynen benimde canım yalnız çok cici olmuşlar ya

    YanıtlaSil
  3. bak canım süperdir http://favoritehometovisit.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Gülen'im ..bir yanım ağır abla ama bir yanım çatlak dedim ya sana.. madem beğendiniz böyle şeyleri de yayınlarım siz isteyin yeter ki... ha ha aha ahaha...aha...

    Stil Direktörü....tşekkürler ..bakıcam şimdi dediğin yerede ..

    YanıtlaSil
  5. Nurşen'cim.. misafir trafiğim vardı...bugün de başka misafirim olacak ..iki dakka bir bakayım dedim hemen..Yorumun boş bir yazı yayınlamışım ona gitmiş ama okuyup boş yazıyı sildim cevabı buraya yazdım ..Diş işim devam .Önde 8 diş eksik vaziyette implantlarla dolaşıyorum. Pazartesi ölçü alınacak bakalım ne zaman takılacak yeni dişler. inşallah bir terslik olmaz artık..

    YanıtlaSil
  6. Askilik gercekten cok guzel olmus :)) Yuregine saglik sevgili Nefise :) Sahibi iyi gunlerde kullansin :)) Kocaman sevgilerimi gonderiyorum sana :))

    YanıtlaSil
  7. Teşekkür ederim Moon Sun...Bu aralar yeni şeyler yayınlamadın. Sanırım hala çok üzgünsün.. zaman her şeyin ilacı.. sevgiler..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar