SANDALYE KAPLAMA...


Bu sene bir kaplama merakı geldi ki sormayın...Teneke,metal,karton kutu olsun....eskiyen eşyaları kumaş kaplama olsun..dekoratif kaplamalar olsun...hepsi hoşuma gidiyor.Koltuklarımın kumaşlarına benzer kumaş buldum Eminönü'nden salona iki tane kocaman minder diktirdim. Biraz kumaş kalmıştı.... Bir ara içinde hediye gelen bir kutuyu bu kumaşla kaplayarak uyumlu dekoratif bir hale getirdim. Daha önceden çerçeve ve mumluklar almıştım aynı kumaştan tesadüf..takım oldular...


Bilgisayar salonda duruyor, birimiz kalkıyor diğerimiz oturuyor.... dolayısıyla bu sandalye çok kullanıldığı için kumaşı yırtıldı.Atacak oldum aslında gıcırdıyordu üstelik...Hatta yeni bir tane bakındım bile...Akşam evde bir şey ararken bu kumaş geçti elime...Hemen ampul yandı tabii....Olur mu olmaz mı derken kendimi sandalyeyi sökerken buldum.. Hazır sökmüşken temizledim ,yağladım...Kumaşta az kalmış ..olmaz dedim önce.. yaaa dedim sonra yarısını bunla yarısını düz kadife ile kapla koltuklara uysun olsun bitsin. Hemen kolları sıvadım...ilk defa bir eşya kapladığım için bir heyecanla yaptım ki sormayın gitsin...Koçtaş'tan bir zımba makinesi almıştım tıkır tıkır zımbaladım.. parçaları yerine yerleştirip vidaladım...inanamadım. Yeni gibi oldu...Şimdi salona da uyumlu.. eski kumaş zıt bir renkti bu daha iyi oldu...


Yığınla karton,metal,plastik kutu birikti.. çok çalışmam lazım... çok....Geliyooo.. çok yakında yeni çalışmalar geliyo..hadi hoşçakalın...

Yorumlar

  1. aa valla takım herbirşey cicim :) Bende döndüm geri açtım yorumlara muck

    YanıtlaSil
  2. Budur.Takım olmuş ne güzel.Elinize sağlık.Ben de annemin yemek takımının 8 sandalyesini birden kaplamıştım.Zımba aletine bayılıyorum.Dışarıdan çağırdığımız ustaların işlerine hep bakıp,iş yapılırken saf saf sorgularım ben.''O ne, bu ne?'' diye.Ağızlarından bir sürü ip ucu koparırım.Çoğu işin ne kadar kolay olduğunu görmek şaşırtıyor insanı.

    YanıtlaSil
  3. nefis olmuş ellerine sağlık.
    bayılıyorum böyle zebra ,leopar yılan desenlerine .bendede bu aralar leopar tutukusu baş gösterdi bende leopar olanını alıcam.salon koltuğun sanırım resimdeki oda süper.
    ayrıca ilgi için teşekkürler arkadaşınada çok geçmişler olsun.
    ama bu konu konuşulm,uyor pek evde .çünkü hastanede akşama kadar onlarca nakilli görüp merak ettiklerini soruyor eşim.
    yinede teşşkkkür ederim ilgine.

    YanıtlaSil
  4. Stil Direktörü.. hoşgeldin...

    Neduk...gerçekten öyle .İnsan yeter ki istesin herşeyi yapabilir.

    Sihirli Eller...Canım içim pır pır ediyor sizi gördükçe..nacizane size biraz yardım için tekrar ettim teklifimi..ısrarcı olmayı sevmem aslında...dualarım sizinle..

    YanıtlaSil
  5. Nefisim sen aştın, kendine bile yukarıdan bakıyorsun artık. Yaptığın her şeye bir de kaplama işini de ekledin ya, sana olan hayranlığım pırıltılı zekana, cesaretine olan hayranlığımla yarışıyor.
    Evinde her şeyi bulunan, tamir kraliçesi ünvanını da diğer ünvanlarının yanına eklediğim güzel sesin sahibi Nefise'me sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  6. GÜLEN'CİM.. SENİN DİLİN VARYA ADAMI YILAN DELİĞİNDEN ÇIKARTIR....SIRF SENDEN İLTİFAT DUYMAK İÇİN BİLE BİR ŞEYLER YAPASIM GELİYOR.. HE HE HE EHEHE HE...DAHA ÇIKINDA BİRŞEYLER VAR ONLARI DA ÇIKARAYIM MI...SEVGİLERİMLE BEBEĞİM...BU ARALAR ÇOK YOĞUNUM ..TELEFON EDİP KONUŞUCAM SENİN DAVALARI DA MERAK ETTİM ZATEN...ÖPTÜM..

    YanıtlaSil
  7. çok güzel olmuş.. zebra son takıntım benimde.. harika hepside

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar