ŞAHANE KOLYEM...VE PASTAM

İki gündür yoğundum yazamadım...Kardeşim epey evvel ablamın bahçesinde çocuklarla benim fotoğraflarımı çekmişti. Resimleri işyerinden arkadaşı Sinem'in istediğini ,bana bir sürprizi olduğunu söyledi. Dün bana bir hediye paketi geldi..Aşağıda ki şık kutuda...

Resimlerden birini seçip bana bir kolye yaptırmış Sinem...Bayıldım,eridim ,bittim.. yerden kazıdılar beni.. he he he..Ben böyle enteresan şeylere mest olurum! Sinem 12 den vurdun.. buradan sana kucak dolusu sevgilerimi yolluyorum canım...Allah gönlüne göre versin ...bunu okurken hemen dileğini dile..duam seninle..aklından geçeni tahmin ediyorum...ve amiiiiiin diyorum..çok teşekkür ederim.Gerçekten çok beğendim..çok değerli benim için.

Kuzucuklarım artık hep bağrımda olacak ..ne güzel...ne zarifsin..ne ince..iyi ki seni tanıdık!

Geçenlerde bu pasta hamuru kalıplarını almıştım... Eminönü'nden de pasta hamuru kesmek için bu aleti aldım...Eeee pasta yapmak şart oldu artık.. kolları sıvadık deneme yaptık.
Hamuru pişirdim.. Dişçiden dönerken çok güzel böğürtlen görüp almıştım...zaten alırken akşama deneme yaparım diye hain planlar yapmıştım bile.. Nazikçe yıkadım..süzdürdüm.


Gerçekten nefistiler..arada dayanamayıp attım ağzıma hemen..bir yandan da yetmezse bide diye
kendimi tutmaya çalıştım.Krem şantiyi çırptım..Aslında çilekli daha yakışırdı ama evde bu varmış... onu çırptım hemen.

Hamuru ikiye böldüm...Hafif sütle ıslattım.. Krem şantiyi döşedim ..böğürtlenleri araya dizdim hızla, üzerine yine krem şanti döşedim. O kadar hızlı yaptım ki anlatamam. Görümceme gidecektik...bari oraya götüreyim dedim ..kısıtlı zaman ve imkanlarla aceleyle yaptım. Sevmiyorum böyle iş yapmayı..ama can tez ya aklıma koydum ya yapacağım diye .. yaptım işte.
Üzerini de yalandan vaziyeti kurtaracak gibi süsleyip... vııınn dışarı..herkes hazır kapıda beni bekliyorlar.. inatla çalıştım, götürdüm. Ooohh be...yapmasam olmazdı...rahatladım...he he...
Bugün akraba günümüz var..Menü yine kabarık,yiyelim bakalım..yiyelim güzelleşelim...ha ha ha

Yorumlar

  1. Kolye çok güzel.Bayıldım valla.Güle güle kullan canım:)

    YanıtlaSil
  2. Ozerella.. ben de bayıldım valla.. teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  3. :))
    KOLYE OKADAR ANLAMLIKİİİ
    ÇOK BEĞENDİM NEFİSECİĞİM..
    BÖĞÜRTLENLEREDE ÖPÜCÜKLER TABİİ..

    YanıtlaSil
  4. Kolye çok şık olmuş.Pasta daha da şık.

    YanıtlaSil
  5. Nunu'cum gerçekten anlamlı ..bugün taktım hemen...

    Neduk..teşekkürler..

    YanıtlaSil
  6. Merhaba Nefise,
    Blogumdaki güzel sözlerine çok çok teşekkür ediyorum....Çok naziksin...

    Her zaman bloga yeni bir yazı yükleyince sabah uyanıp ilk yaptığım şey bloga bakmak oluyor....Acaba başka ne ekleseydim, kendimi doğru ifade edebildim mi, hiç yorum gelmiş mi bunlara bakarak bir saat geçiriyorum. Bu sabahta aynısını yaptım ve senin yorumunu görünce bloguna girdim, okumadığım yeni yazılarını okudum, derken burda başka blog buldum, yani anlayacağın üzere yarım saattir blogundan çıkamadım...Bir kere sabah sabah böylesine güzel bir böğürtlenli pasta görmek süper oluyor...Şimdi giyinip atölyeye gidince diyorum bir bardak çayla şöyle güzel bir pasta mı yesem...Tam dediğin gibi olacak, yiyip yiyip güzelleşeceğiz...

    Sizleri çok seviyorum. Zaman ayırıp bilgisayarda başkaları için karşılıksız yazı yazan, kendini rahatça ifade eden, fotoğraf çeken, kısacası kendi için birşeyler yapan tüm Türk hanımları ile gurur duyuyorum.

    En kısa zamanda görüşmek üzere....
    Ece Aymer

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Ece..gönlü açık olmak gerek..sevgi dolu.. ek tarlayı bak nasıl biçersin..Doğrusu uzun yazını görünce şok oldum..teşekkür ederim.. baştan sağma değil.. özenerek uzun uzun yazmam beni çooook mutlu etti...Acayip bir şeye kapıldım neden bilmem ama bir gün yolumuz kesişecek gibi geldi.. Allah Allah ne tuhaf..Ankara'lı blog dostlarım çoğaldı..hepside birbirinden değerli..sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  8. Kolye süper, üstündekiler süperr, harika bir hediye olmuş gerçekten... İyi günlerde kullanın

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar