BLOG BULUŞMASI...

Sevgili Bir Mimarın Hobisi bloğunun sahibi Özge Sipahioğlu'nun sayesinde bir blog toplantısı gerçekleştirdik.. Cevahir Kahve Dünyasında. 26 Aralık Cumartesi günü 11 de toplandık ama bir türlü ayrılamadık...Sohbet uzadı ...uzadı....



Özge herşeyi çok ince düşünmüş.. Hepimize yaka kartları verdi gelir gelmez...adımızı, bloğumuzu yazdık.. Böylece birbirimizi rahatça tanıma fırsatı yakaladık....Bir de günün anısına kitap ayraçları hazırlamış hediye olarak...Dedimya.. çok güzeldi..zarifti..evsahibi olarak.





İşte bu işin mimarı Özge...Çok teşekkürler Özge'cim tekrar tekrar...Çok güzeldi herşey...

Ara sıra gruplaşmalar oldu koyu sohbetlere girildi....



Bu arada Özge bir de hediye çekilişi ayarlamıştı .. herkes küçük birer hediye ile geldi..kura çekildi...Bana da pilav,helva gibi şeyleri tabağa servis yapabileceğim iki kalıp hediye geldi.. çok beğendim .. böyle şeylere bayılırım laf aramızda.


Bir süre sonra bir kısmı gitti.. daha geç gelenler benim gibi biraz daha kaldık...sohbeti uzattık..Kalanlar bir fotoğraf daha çektirdik grup halinde..




Güzel bir anı olarak raflarımıza kaldırdık o günü... Üstü toz tutmadan baharda kırlık bir alanda toplanma sözü verildi ..ayrıldık...Herkese sevgilerimi yolluyorum...katılan herkese teşekkürler.
2009-2010 BLOGSPOT BULUŞMASI
Kuzinedekizarenekmek.blogspot.com
İçimdekikelebekler.blogspot.com
Fotografpenceremden.blogspor.com
Anka-yansimalar.blogspot.com
Mutfakcini.blogspot.com
Karabidikim.blogspot.com
Celebi74.blogspot.com
Benhurum.blogspot.com
Yesimceyemek.blogcu.com
Yesimcetaki.blogcu.com
Zeynebinkelebekleri.blogspot.com Yemekkokusu.blogspot.com
Ozgesipahioglu.blogspot.com onuncukoyunadami.blogspot.com
Hayatiminrenkleri.blogspot.com
Edabellaa.blogspot.com
Beyazkelebek.blogspot.com ,
Siyahkelebek.blogspot.com
Engüzeltatlar.blogspot.com
Kalderavolkan.com
İğneileiplik.blogspot.com
Gülaymutfakta.blogspot.com
Lezzetibol.com
Eyerhagu.blogspot.com
Degisiktatlar.blogspot.com
Fiyonkonline.com
Enguzeltatlar.blogspot.com
Nefisseyler.blogspot.com

Yorumlar

  1. ne güzel bir gündü sizi tanıdığıma çok memnun oldum ne sıcak kanlı, ne candan biriymişsiniz :)
    yüzünüzden güzel gülümsemeniz hiç eksilmesin :)

    YanıtlaSil
  2. Aynen...iyi ki geldin .. ben de seni merak ediyordum... başarılarının devamını diliyorum.. meslek hayatında .. özel hayatında da her şey gönlünce olsun inşallah...

    YanıtlaSil
  3. Canım seni tandığıma çok mutlu oldum. Umarım daha da güzel (bundan güzeli nasıl olacaksa) zamanlarda yine bir araya gelir tatlı sohbetler yaparız.
    Yeni yılın sana ve ailene sağlık, mutluluk, huzur ve bol kazanç getirmesini diliyorum canım
    Yeni yılın kutlu olsun

    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Tijen'cim teşekkür ederim canım.. İnşallah hepimiz için sağlıklı ve başarılı bir yıl olur..

    YanıtlaSil
  5. Tijen'cim teşekkür ederim canım.. İnşallah hepimiz için sağlıklı ve başarılı bir yıl olur..

    YanıtlaSil
  6. htttp://belguzarannne.blogspot.com2 Ocak 2010 17:08

    merhaba sevgıler ıyı akşamlar

    YanıtlaSil
  7. Bu tarz etkinlikler adina Türkiyede yasiyor olmayisim beni hep hüzne buluyor:(

    Fakat yillar evvel internetin yen i yayilim zamaninda ki türk blogcanlarin azligini düsününcede öylesine memnun oluyorum ki, ordaymisim hissini bir nevi de olsa yasamama neden oluyor.

    Cok memnun oldum tanistigima seninle sevgili Nefise.

    Cok sicak bir yapin ve enerjin var.

    Güzel paylasimlarda bulusmaya o hal de ve saygimla.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar