KEÇELER BİTTİ .. BEN DE BİTTİM...


Gündür yoğunluktan yaptıklarımı yayınlayamadım...Günlerdir..işliyorum...işliyorum...bitmek bilmedi. Sonunda sıkıldım son kalan 4-5 tanesini evde kalan ufak tefek süslerle silikonlayıp bu defteri kapattım..Ama hepsi şirin oldu.Burası benim makam koltuğum. Sabah camın önüne otururum...tezgah açık günlerdir...kaldığım yerden devam...
Hayalet iple işlemek bayağı zor.. dolanıyor,düğüm atmak zor.. ama görüntü güzel oluyor....
Alladım ...pulladım....her birini.. her biri başka desen .. bir ucundan başlıyorum ekleye ekleye ne çıkarsa artık..Şurasına pul .. şurasına boncuk diye özenerek çalıştım..
Burda takıdan kalma altın rengi aparatlar vardı ..onları kullandım..
Aşağıdaki çiçekleri biraz daha küçük oldukları için elde daha rahat işleme olanağı buldum..



Ağaçları küçük birer yılbaşı ağacı gibi süsledim...


Bunları Tepe Home'dan aldım.. bardak altı olarak satılıyordu.. Görünce hemen atladım.. yaptığım süsler kırmızı beyazdı hep... araya biraz yeşillerde katarım diye düşündüm...İkisini işledim diğerleri gibi...
Mutfakta asılı dört yapraklı yoncamı da işledim.. Uğur getirir inşallah...
Ben en çok bu yıldızı beğendim ...Hint işlemeleri gibi oldu..
Bu da kırmızı yıldızım...
Artık yoruldum ve kalanları silikonla yapıştırma yaparak süsledim.. Hemen depoma baktım nelerim var diye .. şip şak kafamda hayal edip kaptım geldim ... ve yapıştırdım gitti...

Geçenlerde arkadaşım çikolata getirmişti kutusu ayrı güzel... üzerinde şu kırmızı taşlı süs vardı altına ekose ve yeşillerden fiyonklarda yaptım üzerine de onu yapıştırdım oldu bitti..
Bu kızcağız bebek mevlüdü şekerinin üzerinden kopmuştu . Bir senedir duruyordu.Keçenin kenarları delik olunca pratikten böyle bir şey yapmak geldi aklıma.. Simli kordonu geçirip ucunu söktüm püskül yaptım. Kızımı da üzerine yapıştırıp, yakasına da minicik bir gül vardı.. yaka iğnesi gibi yapıştırdım.
Bir gül yapıp puanlı kurdeleden, oğlumun sünnet süslerinden kalan bir simli fiyonkla birleştirdim.

Minik küp şeklindeki bir köpüğün etrafını ekoseli kurdele ile sarıp simle bağladım. Hediye paketi gibi oldu...Altına kurdeleden fiyonk yapıp, altın rengi yapraklarla silikonladım.

Birine sim geçirince diğerine de ekoseli kurdele taktım kenarına...

Bu çiçekte kardeşimin nişan çikolatasından ..minik bir çam dalıyla birleştirip yapıştırdım..İşte böyle .. daha çok şey var fırsat bulur bulmaz yayınlayacağım. Bu arda Cumartesi günü Cevahirde blog toplantısını da anlatamadım .. çok güzel bir gündü.. fotoğraflarla yakında ...Sevgilerle..

Yorumlar

  1. şahaneler hiç birini ayıramıyorum hepsi çok güzel hiç bu kadar süslenmiş keçeler görmemiştim :)
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar güzel olmuş bunlar Nefise Abla :) Bayıldım hepsine... Ellerine emeğine sağlık...

    YanıtlaSil
  3. Hepsi birbirinden güzel. Ellerine sağlık. Çok uğraşmışsın ama değmiş:) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. inanamıyorum ne kadar harika görünüyorlar...
    ellerine emeğine sağlık...

    bunu okurken bir yerlerden çatır çutur sesler duyarsan, o benim içimden çıkan kıskançlık çatlamalarıdır... :)

    YanıtlaSil
  5. Allahım bunlar sanat eseri gibi olmuş bakmaya doyamadım valla.
    ellerine sağlık Nefise abla keyifli günlerde kullan

    YanıtlaSil
  6. F.P.....Minnoşum sağol..

    Sibel..teşekkürler canım benim..beğendiğine çok sevindim.

    Arzu... evet bayağı oyaladılar beni... ama ben de onları çok sevdim...

    Duygu.. beni çok güldürdün samimi yorumun hoşuma gitti...bebeğim hepsi burda kocaman fotoğraflar koyuyorum herkes rahatça görsün diye.. sen de yapabilirsin...Herşey kıskanmadan paylaştıkça güzel bence..

    Ceydoş... aşkım sağol yaaa.. ne kadar iltifatta bulunmuşsun...içimin yağları eridi derler yaaa.. hani...işte öyle oldum.. öptüm seni..Yılbaşından sonra bekliyorum baaaakk...

    YanıtlaSil
  7. htttp://belguzarannne.blogspot.com29 Aralık 2009 19:22

    merhaba ellerıne sağlık yorgunluğuna değmış gule gule kullanın

    YanıtlaSil
  8. çok güzel olmuş ama!!
    elleirne sağlık!

    YanıtlaSil
  9. Syhn..Hoşgeldin sefa geldin.Teşekkür ederim güzel sözlerin için...

    YanıtlaSil
  10. htttp://belguzarannne.blogspot.com30 Aralık 2009 17:53

    merha ba elllerıne sağlık ınanıyorumkı guzel yorguluklar gıtmıştır gule gule kullanın yenı yıl barış,huzur sağlık, bolkazanç getırmesı dıleğiyle

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar