SONBAHARIN GÜZELLİĞİ....


Geçenlerde hafta sonu ....gidenler bilir....Belgrat Ormanında gölün etrafında ki yürüyüş parkuruna gidip yürüdük arkadaşlarla... şahaneydi....Yapraklar dökülmüş, renk cümbüşü görülmeye değerdi.

Fotoğraf çeke çeke ,temiz havayı koklayarak yürüdük...hava harikaydı..
Yapraklar yerleri öyle güzel kaplamıştı ki...yürürken yorganın üzerinde yürüyor gibiydim...Dayanamadım attım kendimi yerlere....
Mantarlar...
Yarı yolda çay molası... köpek korkusuna karşı köpek kovucu..ha ha ha aha ..
Meşe palamutları ... bir gün bir yerde kullanılmak üzere toplanıp kenara konuldu...

Renkleri ton ton yapraklar...sonbaharın habercisi....tadına vara vara yürüdüm ..çok güzel bir gündü....

Yorumlar

  1. sonbaharın her rengi çok güzel benim için ablacım

    YanıtlaSil
  2. ayyy ne güzell.makinemi kapıp gidesim geldi ama çantaların sapı boynuma dolandı sanki, çıkamıyorum evden:))pozlar süpperr.çok selam

    YanıtlaSil
  3. oh ne güzel... soğuk havaları sevmesem de sonbahar - kış manzaralarına bayılıyorum... her bir kare çok güzel...

    YanıtlaSil
  4. Elçin...Haklısın....sonbaharın renkleri çok hüzünlü ve de çok güzel.

    Leyya'cım....olsun çok güzel çantalar üretiyorsun ...yorulmana değiyor bence...

    Ruşen....çok soğuğu ben de sevmiyorum ama o gün zaten yazdan kalma gibiydi..

    YanıtlaSil
  5. Sefan olsun Nefiscim, o yere uzanmış pozun çok keyifli.
    Ancak şu köpek kovucuyu merak ettim:)

    YanıtlaSil
  6. LEYLAK'çım...gördüğün aleti yanında taşıyorsun bir titreşim yayıyor köpek yaklaşmıyor...ne kadar etkili bilemicem...Ben klasikçiyim.. tabana kuvvet kaçmaktan yanayım ..ha ha
    ha ha ha ha ha ha..

    YanıtlaSil
  7. sen en güzel renk olmuşsun nefiseciiğimm.
    o güzelim gülüşün varya, YETER :)

    YanıtlaSil
  8. ohh süpermiş.bayıldım görüntülere.çok romantik :) sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. Nunu'cum...çoook teşekkürler.

    Ebruli....benden de sana sevgiler.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar