MASAL'IN ŞEKERLERİ....

Doğumdan birkaç gün evvel örgüden minik hırkalar
aldık, bebek çikolatalarını hazırladık...tülle süslediğimiz
sepete yerleştirildi.                                            
Bu arada yaptığımız hırkalılar 80 taneydi...bittiler.
Gidip içi mısır koçanı şeklindeki çilolatalardan aldık
onlarda bitti...Sonra bebek patiği şeklinde çikolatalar
aldık onlarda bitti..Şekerleme ve süslü bonbonlarda
bitince artık düz çikolatalara dayandık...

Hastanelerde malum odalara çiçek alınmıyor.
Ben de uzun zamandır yabancı bir blogda
gördüğüm laleleri yaptım....

Ve...horoz şekerler..onları Eminönünde görünce
delirdim..kucakladım getirdim...hemen...Beyaz
bir kap boyayıp ekoseli kurdelelerle bağladım.


Kuzucuklar....geçen kurban bayramında almıştım.
Bir kısmı da Masal'a kısmetmiş.


                                                                                                                                                                                       

Yorumlar

  1. nefise'm benim bugünler de çok güzel bir hayalim var... tam da bu şeker şeylerle ilgili... horoz şekerliyi bir kenara not alıyorum hemen...minik hırkalı şeker tanzimini de...:)) çok işime yarayacaklar...

    çok hoşlar... çok.

    YanıtlaSil
  2. Haaarika olmuşlar, ne kadar beceriklisiniz, bayıldım:)

    YanıtlaSil
  3. Ruşen'cim...horoz şekerlere rastladığımda bende çok heyecanlanmıştım..o gün gelen çocuklar da bayıldı zaten...gerçi büyümüş ama içi çocuk olan herkes aldı o gün...

    YanıtlaSil
  4. Banu....çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  5. elinize sağlık, harikalar :)

    YanıtlaSil
  6. Oncelikle Masal bebege saglik, uzun omur ve bol sans diliyorum.Anne- babali guzel gunler gorsun insallah...Boyle marifetli teyzesi oldugu icin zaten simdiden sansli,cok seker seyler hazirlamissiniz.ellerinize saglik.

    YanıtlaSil
  7. hepsi birbirinden güzel olmuş,bayıldım! ellerinize,emeğinize sağlık:)
    malzemeleri nereden aldınızı öğrene bilir miyim? şu küçük hırkaları hazır mı aldınız?
    çok teşekkürler.. sevgiler

    YanıtlaSil
  8. gülbahçesi ..hoşgeldin...teşekkür ederim.Eminönü'nden aldım ...kime sorsan pasta malzemeleri satan dükkanlar ne tarafta diye gösterirler.En kolay tarif olarak Kahve Dünyasının yanında bir tane var...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar