KAFTAN...

Ebru dersinde Çingene kızımdan başka kolajlarda
 yapmıştım.Bunlardan biride kaftan çalışmasıydı.O da
 sergiye çıkmıştı.
Alttaki laleli ebruyu zemin olarak kullandım.
Lalenin renklerine uygun başka bir ebru 
yaptım.Kaftan şeklinde kesip zemin ebrunun
üzerine yerleştirdim.
Kaftanın üzerini süsledim biraz.Kol,yaka,kemer ve 
düğme kısımlarına pembe saten kurdele koydum.
Üzerlerine de altın yaldız stikır geçtim.Kaftanın
alt etek kısmına da altın rengi kolay
transfer ile dua yerleştirdim.(Daha iyi 
görmek için resme tıklayın lütfen.)

Yorumlar

  1. Çok çok beğendim ya,keşke benimde buralarda böyle şeyleri öğrenebileceğim biryer olsaydı...çok özendim gerçekten.Eline koluna sağlık

    YanıtlaSil
  2. Ooo ağır işler bunlar, çok zarif... ne diyeceğimi bilemedim ya Nefise, nefis işte :)

    YanıtlaSil
  3. Eslemce..dilerim en kısa sürede sen de kurs bulursun kendine...

    Banu'cum..sağol bebeğim:)

    YanıtlaSil
  4. harikaaaa.nasıl içim gidiyor ebru resimleri görünce,öyle özlemişim ki teknemi.ama fırsat yok yok yok...bi günümü sufi saja olmaya ayırmalıyım:)

    YanıtlaSil
  5. Haklısın ben de aylardır elimi sürmedim...nefis bir şey ebru.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar