SARHOŞ YOLU KARE ÖRTÜ...

Kelebekli panoları yayınladığımda masada serili kırkyama
örtüyü de yayınlayacağımı yazmıştım.Burada ki modelin adı
sarhoş yolu...
Baştan resimlemediğim için buraya aktaramadım...Ama üstteki
resmin tam orta kısmına bakarsanız  şöyle izah edeyim.
Zemin renginde kare bir parçanın üzerine, daire şeklinde desenli
başka bir parça dikilir.Tam ortadan dörde bölünür.Parçalar
farklı şekilllere çevrilerek değişik desenler oluşturulur.
Desen düz değil de sağa sola dönmüş gibi göründüğü için
 sarhoş yolu denmiş olsa gerek.Desen oluşturulduktan sonra
alta astar  kumaşımızı koyup makine dikişleri
yapıldıktan sonra ters çevrilip teğer yapılır.
Kenarlara desen çizilip yorganlamaları yapıldı ve bu hale geldi.
Şimdi masamın üzerini süslüyor..

Yorumlar

  1. güzel günlerde kullan çok güzel ve zarif olmuş

    YanıtlaSil
  2. Dikiş dersi..sağolasın daha iyileri senin olsun sevgili arkadaşım.

    YanıtlaSil
  3. Ne diyebilirim ki harika olmuş, çok muntazam ve çok güzel bir düzenleme. Şekline de dikişine de bayıldım, ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  4. şahane olmuş, iyi günlerde kullanın..

    YanıtlaSil
  5. Her Telden...hoşgeldin...teşekkürler.

    emelden.blogspot.com...teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. başka kırkyaman varmı diye baktım ,sana sorayım dedim elyafladı mı yorganladım derken onu anladım ,yanlışmı anlamışım ,
    başlayacagım bende bir tane dikmeyede uygun kumaşlar seçemedim senin yaptıgını görüce bende pötikarelimi yapayım diyede düşünmedim değil

    YanıtlaSil
  7. çok güzel ve şık ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  8. Dikiş dersi...hayır masa üstüne örtü olduğu için bunun altında elyaf yok ama geçtiğim dikişleri kastedmiştim.Ben kumaşımı koltuklarıma uyduğu için almıştım ama acemilik tabii...kese kağıdı rengi olanı likralı,kareli olanı da kaygan bir kumaş olarak seçmişim.Çok zorlandım yaparken..tabii insan yaptıkça tecrübe kazanıyor..başka kırkyamalarda var ama henüz yayınlamadım..kumaşlarını pamuklu olarak seçmeni tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  9. Gönül'cüm... teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  10. Nefise'M; diğer yaptığın her şey gibi bu da son derece çirkin olmuş :D Bana yakın bir çöp kutusuna atsana sen bunu ehiehiehi :D

    YanıtlaSil
  11. çok güzel, eline koluna sağlık

    YanıtlaSil
  12. Of of offff, bu ne güzellik, bu ne şıklık....
    Sen gerçekten çok özenli, çok düzgün yapıyorsun yaptığını, beni aşar böyle işler anacım :)

    YanıtlaSil
  13. Güleeeenn...nerelerdesin be arkadaşım yorumlarını özlemişim..canına kurban senden çok mu?

    lila'cım sağol güzel arkadaşım.

    YanıtlaSil
  14. Banu'cum...çok detaylı,özenli,sabırlı çalışmayı seviyorum....ama genede şurasını şöyle olsaydı daha iyi olurdu diyorum iş bitince.Çok teşekkür ederim...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar