Search

Yükleniyor...

Blog Listem

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Powered by Blogger.

About Me

Fotoğrafım
İstanbul
Yunanistan'ın İskeçe kasabasında doğdum.1974 Kıbrıs Barış Harekatı sonrası Türkiye'ye geldik.Öğrenimimi burda tamamladım.1991 İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Radyo-TV mezunuyum.2001 de tekrar sınava girdim A.Ö. İşletme okumaya başladım.2005'de mezun oldum.Kurs canavarı,sevgi kelebeği,düzenli,detaycı,neşeli, azimli,sabırlı,ailesine düşkün, samimi,dürüst,meraklı, sadık biriyim .Paylaştıkça çoğalmak için burdayım...

İzleyiciler

Yayınlama

Website Translator

5 Ekim 2011 Çarşamba



VTR TRT-Arapça'da yayınlanmıştır.

Aslında lalelerin yapımını yükleyecektim ama
deneme yaparken bunu yükledik..o kadar
kolay değilmiş meğer bu iş...Başka  videolar da
var, zaman buldukça oğlum onları da yükleyecek.
Geç oldu ...şimdilik hoşçakalın.

11 yorum:

Banuca dedi ki...

Vay vay vay vayyyy.... Nefiseden nefis şeylerrrrr :)

NEFİSE dedi ki...

Hah ha ha haa....çok teşekkürler Banu...nasılım ?

Banuca dedi ki...

Harikasın, ne diyeyim :)
Yaaa senin blog kaç çeşit görünüyor, her defasında ayrı bir görüntü çıkıyor, bazılarında yoruma girilmiyordu, şimdi düzgün gibi, neler karıştı anlamadıım :(

ruşen dedi ki...

harikalar yaratmışsın yine... yüklü olan iki videonu da izledim... hepsi de çok güzel... devamını merakla bekliyorum.
öptüm kocaman... :)

NEFİSE dedi ki...

Banu'cum..Oğlum blogda zararlı yayınlar vardı uğraşırken değişiklik yapayım dedi. Sonra o şekli kullanışlı olmadı...Dün akşam vakit buldu düzeltti..durum bundan ibaret.

Ruşen'cim teşekkür ederim.Gerçekten mi ?..yaa ben geçen sene utandım yayınlamadım bunları...zor yüklendi oğlumun vakti olduğu zaman başkalarını da yüklerim o zaman.

GÖNÜL dedi ki...

teşekkürler sevgiler:)

NEFİSE dedi ki...

Gönül'cüm ..sevgiler.

Tulay ATAY-AVSAR dedi ki...

canım kutluyorum... seninle gurur duyuyorum... sevgiler... tülay

nuray dedi ki...

süpersin ablacım nediyeyim hepsi harikaşeyler öptüm

Adsız dedi ki...

Bayıldım

NEFİSE dedi ki...

adsız teşekkürler :)

LinkWithinn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...