GOBLEN İŞLEME...1

Depoya kaldırdığım başka bir pano.
30x40 ölçülerinde.Dedim ya önce
 küçük ölçülerde, artan ipliklerle
çalışırdık diye : işte bu da
böyle yapılmış bir iş.
Yüz kısımları ince işletirlerdi,ifade 
daha güzel çıksın ortaya diye.
Resimleri tıklayıp büyütün
daha güzel görürsünüz.:)
Biz de çarpı işi değil de, sağa atılımlı
yassı bir işleme şekli uygulanır.Bu nedenle
 hatlarda dağılma olur.Bu nedenle bazı bölümler
ince işlenir.Bir kerede işlediğimiz yeri bölüp 6 kerede
işleriz.Kuşları da böyle işlemişim o zaman.
Yaaa bu iş benim hoşuma gitti.Eski işlerimi
 arada böyle anlatayım... ne dersiniz?
Siz de ister misiniz?

Yorumlar

  1. çok güzel ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. harika olmuş. nefis görünüyor. İsteriz tabi. Anlatın anlatın:)

    YanıtlaSil
  3. merhabalar..
    aslinda ne kadar guzel bir is
    neden depoda merak ettim?
    kanavice cok isledim,ama gobleni hep islemek istemisimdir,,,,,,,,,kismet olmadi diyelim
    ellerinize saglik

    YanıtlaSil
  4. Gönül'cüm...sağol,teşekkür ederim.

    Sarı Melek...tamamdır o zaman,sandık kalmadı ama baza altını açarız artık. :)

    Cihan'cım ..haklısın ama o kadar çok şey var ki Çarşamba Pazarı gibi oluyor ortalık,sürekli bir şeyler yaptığım için. Artık yer bile kalmadı asacak. Bazen dönüşümlü asıyorum.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar