MASAL'IN BEBEK YORGANI,YASTIĞI :)

Takip edenler bilir ben bu beşiği yapalı çok oldu.
Aynı zaman da yatak, yorgan ve yastık  yapmıştım.
Ama yayınlamayı unutmuşum..

                                 .
                             10x20 cm ölçülerinde bir yastık yaptım... Eski tip, hani çocukluğumuzda ki....
                             gibi başı daha çok satenden dikili yanak yastıklarından.Kenarına pamuklu dantel
                            diktim,beşiğin üzerine yapıştırdığım turunculu dantelden kullandım.Makinede süs
                            nakış yaptım,biraz da el işi kattım... bu çıktı ortaya.


Altına bir yatak yapmak gerekti. Eeeee yaptık oldu...

 
                                              Yatak oldu,yastık oldu
                                              Eee bu bebek ne örtecek üstüne...hadi bakalım
                                              bir de yorgan yapmak zuhur etti.


                                          İşin içine biraz da kırkyama katarak aynı renklerde yorgan diktim.
                                          Aralar kabarmasın diye süslü makine nakışları yaptım.Malum çocuk
                                          oynarken kirlenecek sık sık yıkamak gerekecek.Sağlam olsun istedim.
                                          Yıkamaya,ütülemeye uygun bir yorgan diktim bu yüzden.

                        Gerçi Masal bebeğini yatırmak yerine kendi girip oturuyor  :) hah ah aha ha a..
                            Bayağı sağlammış ahşabı....bugüne kadar dayandığına göre....
                 


Yorumlar

  1. Ben de beşiği Masal'ın sandım:)) Çok cici olmuş, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Lila hand craft....gerçekten mi? Yaaaa zaten hep içine girip oturup,televizyon izliyor...onun sayılır:)

    Nilgün'cüm teşekkür ederim.



    YanıtlaSil
  3. nefiseciğim ellerine sağlık.kızcan iyi günlerde oynasın,gün gelsin kendi bebişlerinin beşiklerini sallasın sen de gör emi

    YanıtlaSil
  4. aksungur46....canımsın, sağol inşallah görürüz:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar