KEÇELER....

  merhaba arkadaşlar şablonlarını hazırladığım 50 x 50 ebadında ki keçe baskılarımı
  yayınlıyorum bu gün .....çok mutluyum ....Çünkü bunların grafiklerini de ben yaptım.
Sizleri yakında Arel Baskı Transfer de bir sayfa oluşturup oraya yönlendireceğim.
Eğer beğendiğiniz varsa nefise_ozdemir@hotmail.com adresinden isteyebilirsiniz.

Bunları hazırlarken pek çok şeye dikkat ettim....Mesela ara kesim paylarını 7mm
dikiş payı bırakarak ayarladım, eğer yerim varsa daha fazla bıraktım.Ama alandan en
faydalı şekilde yararlanmaya çalıştım....Mesela yukadaki dikiş setinden 4 farklı renkte
grup oluşturup 4 ürüne kullanabilirsiniz.

Cupcakeler hepimizin sevgilisi ... en çok da heralde Miray'ın :)
bir sürü çeşitte cupcakeler hazırladım...

Şeker Bayramı geliyor ...şekersiz olmaz dedim....çocuklarınızın odasına
süsler,kızlara tokalar, kapıya çelenkler,hediye paketlerinize süsler.... daha
 neler neler...eminim şimdi içinizden bunu yaparım,şunu da yaparım diyorsunuzdur :) 


Desenleri hazırlarken de çok kafa patlattım ben de bir hobi sever olduğum
için ne hoşumuza gider onu düşündüm...hangi boyutlarda kullanırdım,nerede,
 nasıl kullanırdım, mutfakta ne olmalı ,bahçede ne olmalı , çocuk odasında,
hobi odasında ne olmalı, çıldırdım adeta.....çok güzel fikirlerim var .


                            Bebekleri olanlar, olacaklar....sizin için daha neler gelecek ....
                                      mutfak severler küçük bir başlangıç....
                              Kedi ,köpek sahipleri, sahip değilim ama çok seviyorum diyenler
                               bu da sizin için ....kedi için olanıda bu gün hazırlarım.
Kurabiye .....hangimiz sevmiyoruz ki....kurabiye ailesi herkes için:)

                                  Kuzular..... daha bir sürü kuzu deseni buldum sırayla şablonlarını
                                  hazırlayacağım ....bu günlük bu kadar....


Biraz ilkel bir şekilde başladık ama hangisini isterseniz mail 
atın bilgi vereyim isterseniz adresinize göndereyim...
sevgilerimle....

Yorumlar

  1. Bravo Nefise, ellerine, emeğine sağlık. Hayırlı, bol satışlar..

    YanıtlaSil
  2. bir daha baktim,,,tekrar tekrar dahada cok mutlu oldum:)

    YanıtlaSil
  3. merhaba, çok güzelleri ellerinize sağlık
    zsedaevirgen@gmail.com - CUPCAKE li olanı rica etsem :)

    Teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. Cihan'cım çok teşekkür ederim canım :)

    Lila...... sağolasın canım komşum inşallah bakalım artık

    seda'cım mail atıcam.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar