3 Şubat 2015 Salı

AMERİCAN SERVİS MODELLERİ


Günaydın arkadaşlar,birkaç tane amerikan
 servis modeli çalıştım. 35 x 45 cm ölçülerinde.
yine ince keçeye bastım. Arzu eden olursa 
duck kumaşa da basarım. Tabii o zaman 
kenar dikişi yapmanız gerekiyor.

Keçe sizi rahatsız etmesin yıkamaya geliyor. 
Sentetik olduğu için elinizde sabun yada 
 sıvı bulaşık sabunu ile yıkayabilirsiniz.
Çamaşır makinesinde de çok sıcak
 olmamak şarti ile yıkayabilirsiniz.


                                              Çamaşır makinesinde yıkıyorum sürekli ben...
                                              Üzerine bir bez koyup ütü de yapabilirsiniz.
                                              Sentetik ayarında ütülüyorum hiç bir şey olmuyor.
                                             

                            Fırsat buldukça yeni modeller tasarlıyacağım....
                            Gününüz güzel geçsin inşallah.

1 yorum:

LinkWithinn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...