ESKİLERİ DEĞERLENDİRME...


Eşantiyon çıkmış bira bardağı idi.....güzel bir süs oldu... Tek tek böyle bardaklar herkesin evinde vardır.. aslında bunlar beş tane seri şekilde yapılmış renkli bir takımdı.. oğlum topu atınca diğerleri kırıldı.. bir bu kaldı.... Üzerinde yazılar ve logo vardı.Enamels boyalarla ,ponpon fırça ile tamponlayarak yeşile boyadım. Küçük dekopajlarım vardı.. Dekopajı yapıştıracağım yere biraz çiçeklerin renginde patina yaparak zemin oluşturdum. Dekopajlardan çiçekleri seçip üzerine yapıştırdım. Altıdaki boğuma da nikah şekerlerinden kalıp atmadığım ıvır zıvır kutusundan çiçek seçip uygun renkteki kurdelelrle bağladım..
Bu da komşumuzun bahçesindeki ardiyede bulduğumuz boza şişesi... Cam buzlama ile tamponlayıp ...peçeteden asma yapraklarını yapıştırdım. Elimde kalan az sayıda ki taşları üzüm bağı gibi yerleştirip bu şekilde bir şişe oluşturdum...Altın yaldızla helezonlar yapıp süsledim. Dalları oluşturdum...ara bağlantıları yaptım .. Böylece şişe evrim değiştirdi.. he he he ..


Bu da eski bir şişeydi .. Altın rengi buzlamaya katıp onunla tamponladım.. Üzerine tek kalan bir altın rengi stikırı yapıştırdım..içini boyadım.. yeni bir sıvı sabun şişesi oldu....Eskilerinizi gönderin değiştirelim ...hha ha ahahaha...By...

Yorumlar

  1. Şişeye bayıldım.Üzüm tanelerini cam boyası ile gerçek rengine boyayın bence.Çok daha güzel görünürler gibime geldi.Keşke ben de böyle güzel peçeteler bulabilsem.Hârika olmuş.Tebrikler.

    YanıtlaSil
  2. Nedret ... teşekkür ederim...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar