BEN GELDİM....

Herkese merhabalar...sonunda ben de girebildim bloğuma.Son yazımın
üzerine teyze oğlumu kaybettik.Epey... canım yazmak istemedi bile.
Üstüne birde bloglar kapatılınca...3 ay geçmiş.Kırkyamada oldukça
ilerledim...çok şeyler var yayınlayacak....Ebru dersleri de devam
ediyor .Kumaşa çalışmalar yaptık.Değişik şeyler çıktı ortaya...

Ebru biraz pis iş ama zevkli...yavaş yavaş hepsini yayınlıcam..

Deneme yazısı gibi oldu doğrusu...bu yazı.Hala inanamıyorum...yazabildiğime.

Şimdilik böyle olsun ...kısa bir yazı...bir kaç resim....sevgiler.

Yorumlar

  1. Nefisecim şükür kavuşturana...
    Öncelikle başın sağolsun, üzüldüm ama sevinçli birşey de oldu onu yazmamışsın. Bebişinizi güle güle büyütün.
    Bu arada ebruda alıp başını gitmişsin, maşaallah sana ne marifetli kadınsın. Ellerine sağlık çok güzeller.
    umarım bloglar tekrar dellenmez de seni aramızda görürüz hep. Çok öptüm...

    YanıtlaSil
  2. başın sağolsun nefisecim... özlemiştik paylaşımlarını... hoş geldin yeniden.

    YanıtlaSil
  3. Ablacım hoşgeldin ...

    Tekrar başın sağ olsun allah başka acı göstermesin

    YanıtlaSil
  4. çok güzel ebru sanatına ayrı bir ilgim hep olmuştur emeğine sağlık merakla bekliyorum çalışmalarınızı

    YanıtlaSil
  5. hoşgeldin.iyiki geldin..başın sağolsun..ama yayınlayacğın şeyleri sabırsızlıkla bekliyorum..sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Merhaba arkadaşlar..hepinizi çok seviyorum...başsağlığı dileklerinize teşekkür ederim....çoook güzel şeyler var..sabırsızlanıyorum...sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Nefise başın sağ olsun. Uzun süre girmeyince kurs yoğunluğu sandım. Beni yüreklendirdi, kendisi ortalarda yok diye düşündüm hep. Görüşelim bir gün inşaallah..

    YanıtlaSil
  8. Başınız sağ olsun. Zor gerçekten.
    Merakla bekliyorum yaptıklarını. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Sağol lila'cım...

    Nedret abla ...merak etme yayınlıcam.

    YanıtlaSil
  10. Başın sağolsun...
    Yeni işler, yeni yazılar bol bol gelsin bundan sonra. Kırkyama hiç bana göre değil Ama ebru sanatına bayılıyorum. Çok ilgimi çekiyor.

    YanıtlaSil
  11. Marifetli Peri....teşekkür ederim.valla kırkyama için deli işi diyebilirim...ama ben detaycı olduğum için ıncık pıncık uğraşmak hoşuma gidiyor.Ebru zaten ayrı bir şey...olağanüstü bence...

    YanıtlaSil
  12. Hoş gelmişsiniz:)
    Başınız sağolsun Allah sabırlar versin . Artık ebru sanatını zevkle seyredeceğiz.

    YanıtlaSil
  13. selamlar.öncelikle başınız sağolsun.ebrular harika olmuş.kırkyamalarıda merakla bekliyorum.
    sizi yeni buldum bundan sonra takipcinizim:))))
    sevğiler...

    YanıtlaSil
  14. Başınız sağolsun.
    Ebru çalışmalrı çok güzel.

    YanıtlaSil
  15. Hani nerdeee..Kırkyamaları görmek istiyorum:))

    YanıtlaSil
  16. çoook güzel görünüyorlar... ellerinize sağlık...bana da beklerim

    bebegimincicileri.blogspot.com

    YanıtlaSil
  17. Emine'cim teşekkür ederim...ufak bir ziyaret yaptım bloğuna senin de ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  18. döndüm nefisem... yorumunu şimdi gördüm...bi daha kine inşallah... şartlar uygun olunca...
    öptüm kocaman...

    YanıtlaSil
  19. Evet ya bir türlü kısmet olmadı görüşmek. Senin kutuyu hatırlıyorum, çok güzeldi. İnşaallah en kısa zamanda görüşürüz arkadaşım.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar