KUMAŞ LALELER....

Laleleri Masal'a hastaneye yapmıştım.
Çünkü hastanede odaya çiçek alınmıyor
biliyorsunuz.Yabancı bir blogda görüyordum
ve hep yapmak istiyordum.
Ancak blogda yapılışla ilgili hiç bir ayrıntı yoktu.
Resimlerden anladığım kadarı ile biriki deneme
yaptım ,hatalarımı farkedip düzelterek işi çözmeye 
çalıştım.
Görünüş açısından pek bir fark yok ben 
beğendim ..Yaprakları da dikip yapmıştı ama
 o zaman makinem yoktu.Ben de yaprak
 formunda kestiğim yeşil ekoseli kumaşlarımı 
arasına silikon sürerek boyutlandırıp dik 
durmasını sağladım..Tavuk şiş çubuklarını
 yeşile boyadım dal olarak kullandım.
Çiçekçiden aldığım köpüğü saksıma yerleştirdim
 ve lalelerimi içine batırdım.Yalnız saksıdan köpük
görünmesin diye evde yeşil tül buldum.Köpüğün 
üzerini önce onunla kapladım.İnce olduğu için 
çubukları batırmak zor olmadı.
Ve....Masal'cığımın odasında yerini aldı.

Yorumlar

  1. Ne kadar detaylı düşünmüşsünüz, harika olmuş laleler. Çok geçmiş olsun...

    YanıtlaSil
  2. Uf çonk güsel olmuş Nefis tiiize, eline sağlık, Masal öpsün seni:))
    Bir de nasıl yaptın lale kısmını az daha tüyo versen belkim bis de yapardık:)
    Masalla birlikte ben de öptüm seni...

    YanıtlaSil
  3. Semi'cim...kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum...

    Nurşen'cim..videoyu yükleyebilirsem TV çekiminde yapmıştım bunu..rahatça izlersin sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. Çook güzel olmuş. En önemlisi de kalıcı:) Ben de yapılışını soracaktım...
    Videoyu bekliyorum o zaman:)
    Ellerine sağlık.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Harika olmuş, kıskandım...
    Neden ben böyle becerikli değilim :(

    YanıtlaSil
  6. çok şeker olmuş... çok...

    YanıtlaSil
  7. nefisem,
    masalı kıskanmamal elde değil !
    şu laleleri ne severim ben..
    çok beğendim canım ya.

    BİR DUT MASALI- nUnU

    YanıtlaSil
  8. Bak, bunları arşivime almıştım yapayım diye, en güzelinden yapmışsın bile, ben şimdi kıskançlığımdan çatlamayayım da ne yapayım :)

    YanıtlaSil
  9. eveet ben de sevmiştim bu laleleri, ellerine sağlık, çok güzel olmuş;)

    YanıtlaSil
  10. biryasimadahagirdim...papatya tipli olanlardan da yaptım ..hatta daha büyükleri ile yeğenime kapı süsü yaptım.Çok beğeniyorum o bloğu.

    YanıtlaSil
  11. harikaaaa olmuş harikaaa.bayıldım vallahi.eline sağlık nefisecim.

    YanıtlaSil
  12. Leyya...kalpten teşekkürlerimi iletiyorum canım benim.çok seviyorum seni..çok uzun zamandan beri takip ediyorum ben seni,desteğini almak hoşuma gitti.

    YanıtlaSil
  13. Sevgili nefise,laleler çok güzel olmuşlar benim en sevdiğim çiçektir ayrıca.. bunları bir dönem çok şık yemek takımları satan bir mağazada peçete halkası olarak saten kumaşlardan yapılmışına rastlamıştım tanesi o zamanki parayla 20 tl idi çok beğendim ama pahalı geldi hemen evdeki kumaşlarımla sizin yaptığınız gibi deneme yoluyla 6 adet dikmiştim çok da güzel olmuştu ve onları çok beğenen sevdiğim bir arkadaşıma hediye etmiştim bir daha da kendime yapamadım sizin hastaneye düşünüp yapmanız çok büyük bir incelik bayılırım böyle insanlara.. güzel paylaşımlarda buluşmak üzere kocaman sevgiler.. evden sizi izlemeye alacağım.. masalcığa geçmişler olsun..

    YanıtlaSil
  14. Şükran...uzun yorumun için ayrıca teşekkür ederim.Herkes yalnış anladı galiba Masal hastalanmadı ben doğduğu zaman hastaneye yapmıştım bunları.Her zaman beklierim ...sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  15. Çok ciciler canım ellerine sağlık sevgiler.

    YanıtlaSil
  16. Stil Direktörü...sağol sana da sevgiler gönderiyorum.

    YanıtlaSil
  17. Çok yaratıcı ve yararlı bir fikir:) Şablon olmadan yapmak vaktinizi almış olmalı, ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  18. İğne İle İplik...birkaç yapboz deneme oldu tabii..ama emek verilen herşey çok güzel oluyor..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar