Search

Yükleniyor...

Blog Listem

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Powered by Blogger.

About Me

Fotoğrafım
İstanbul
Yunanistan'ın İskeçe kasabasında doğdum.1974 Kıbrıs Barış Harekatı sonrası Türkiye'ye geldik.Öğrenimimi burda tamamladım.1991 İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Radyo-TV mezunuyum.2001 de tekrar sınava girdim A.Ö. İşletme okumaya başladım.2005'de mezun oldum.Kurs canavarı,sevgi kelebeği,düzenli,detaycı,neşeli, azimli,sabırlı,ailesine düşkün, samimi,dürüst,meraklı, sadık biriyim .Paylaştıkça çoğalmak için burdayım...

İzleyiciler

Yayınlama

Website Translator

7 Ocak 2012 Cumartesi



Yılbaşı ağacı süslerimi anlatırken yeni
yaptığım ince keçe süsleri anlatacağımı 
söylemiştim.

Az laf çok fotoğraf diyorum...
Anlatmaya gerek yok...





İçine elyaf doldurun...ben resimlemeyi 
unutmuşum :)

































                                                       Durum bundan ibarettir...

4 yorum:

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

peki !
yemeği- masayı -ayak izlerimi bırakıp
artık sana RAKİP OLUCAM :)))

BUNU
SEN
İSTEDİN
:))))

NEFİSE dedi ki...

Nunu'cum...senin gibi rakibe can kurban,öpüyorum seni...

ruşen dedi ki...

çok ciciler... ellerine sağlık nefisecim...

NEFİSE dedi ki...

ruşen..ben de seni özlemişim canım...sağol.

LinkWithinn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...