Search

Yükleniyor...

Blog Listem

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Powered by Blogger.

About Me

Fotoğrafım
İstanbul
Yunanistan'ın İskeçe kasabasında doğdum.1974 Kıbrıs Barış Harekatı sonrası Türkiye'ye geldik.Öğrenimimi burda tamamladım.1991 İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Radyo-TV mezunuyum.2001 de tekrar sınava girdim A.Ö. İşletme okumaya başladım.2005'de mezun oldum.Kurs canavarı,sevgi kelebeği,düzenli,detaycı,neşeli, azimli,sabırlı,ailesine düşkün, samimi,dürüst,meraklı, sadık biriyim .Paylaştıkça çoğalmak için burdayım...

İzleyiciler

Yayınlama

Website Translator

3 Haziran 2012 Pazar
Sene sonu bitirme ödevim bir seccadeydi.
Daha önce anlattığım sarhoş yolu modeli
ile çalıştım.Tabii hala hatalarım var ama
kamufle edilmeyecek gibi değil. 
Orta göbeğe yorganlamayı değişik çalıştırdı hocam.
Bana da yeni tecrübeler oluyor.Ortada avizeye
benzer biçimde yorganlama yaptım. 
Aynı modeli üst iki köşeye de çizerek yorganlama
yaptım.Dış hatlarında etrafından giderek 
yorganlamamamı bitirdim.

5 yorum:

MARİFETANE (Elif Hatice) dedi ki...

Çok güzel olmuş canım emeğine değmiş hakkıyla kullanılsın inşaAllah...ellerine sağlık.

hanife dedi ki...

eline sağlık ne kadar çok emek sarfetmişin izlemeye aldım selamlar..

fundacraft dedi ki...

Bayıldım bayıldım canım, bu arada sarhoş yolu diye bir ifadeyi de ilk kez duydum, bu işlere acemiyim ya:) ellerine sağlık, her zamanki gibi nefis olmuş...

jolie dedi ki...

çok beğendim

NEFİSE dedi ki...

Teşekkür ederim....

LinkWithinn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...