TIRI VIRI ŞEYLER....

                                      Adı gibi işte...tırı vırı şeyler ..hah ah hah hahahaaa ha ha ....
                                      Otobüste,yolda rahat okunabilir kısa kısa bilgiler.Unuttum
                                      biraz geriden başlıyayım derdi yok...oku oku gitsin.Ayraçta ki
                                      gibi ''Oku babam gibi eşek olma''.... :)

                          İçinde neler mi var...''Ichthyosis adında bir hastalık vardır ki,
                          yakalanan insanın derisi balık derisi gibi pul pul olur.'' gibi ...

                          ''Bir tırtılın bedeninde iki binden fazla kas vardır.'' gibi...

                          ''Geyiklerin safra kesesi yoktur''gibi...

                          ''Balinaların kalbi dakikada sadece dokuz kez atar'' gibi tırı vırı şeyler.

Yorumlar

  1. Nefise'cim, yarın Ayşın hanımın yeni atölyesinin açılışı var. Bizim arkadaşlar Balmumcu'daki açılışa gidecekler. Ben çok hastayım, o yüzden gidebilir miyim bilmiyorum. Yarın belki daha iyi hissederim kendimi... Saat 12'deymiş açılış. Lady Craft blogundan da öğrenebilirsin adresi falan...
    Haber vermek istedim. Gidebilirsem görüşürüz inşallah. Umarım hemen görürsün yorumumu.
    İyi geceler:)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim canım..katılmak isterdim ama yarın bir nikaha gitmem gerek.Ama haber verdiğin için çok mutlu oldum:)

    YanıtlaSil
  3. ben gelim hemen kankı

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar