MATRUŞKA VE KUŞ KAFESLERİ...

Yeni  matruşkalar ve kuş kafesleri...
matruşka 2 biraz karma bir model oldu :)  Üç farklı modeli karıştırıp yaptım.
İstediğim şirinlikte bir model oldu. Göbek desenlerini de ayrı çizip yerleştirdim.
Umarım beğenirsiniz siz de....
Ölçü değişikliği yapabilirim uygulayacağınız yere göre.
nefiseozdemr@gmail.com

                                                                        matruşka 2


matruşka 3


                                                     
                                                                      matruşka 4



                                                                kuş kafesi 1


                                                         
                                                              kuş kafesi 2

































                                                              kuş kafesi 3





Yorumlar

  1. Hepsi çok güzel gerçekten ellerinize sağlık.... Bende zaman zaman desenli keçe kullanıyorum eğer ebat ve fiyatları bir kaç örnekle birlikte bana mail atarsanız sizden de almak isterim.
    denlioznur@windowslive.com

    YanıtlaSil
  2. mirza öztürk....ne demek beğenmenize sevindim.

    öznur öznur...mail atıcam :) teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  3. Bir matrushka delisi olarak onlara bayildim...

    YanıtlaSil
  4. Merhaba faceboktan msj gönderdim sanırım diğer kutunuza dustu nasıl iletişim kurabiliriz

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar