9 Ocak 2014 Perşembe

MATRUŞKA VE KUŞ KAFESLERİ...

Yeni  matruşkalar ve kuş kafesleri...
matruşka 2 biraz karma bir model oldu :)  Üç farklı modeli karıştırıp yaptım.
İstediğim şirinlikte bir model oldu. Göbek desenlerini de ayrı çizip yerleştirdim.
Umarım beğenirsiniz siz de....
Ölçü değişikliği yapabilirim uygulayacağınız yere göre.
nefiseozdemr@gmail.com

                                                                        matruşka 2


matruşka 3


                                                     
                                                                      matruşka 4



                                                                kuş kafesi 1


                                                         
                                                              kuş kafesi 2

































                                                              kuş kafesi 3





5 yorum:

  1. Nefise Hanım kuş kafeslerinize bayıldım tam istediğim gibi paylaşımız için teşekkürler.... Yine görüşmek dileğiyle .............

    YanıtlaSil
  2. Hepsi çok güzel gerçekten ellerinize sağlık.... Bende zaman zaman desenli keçe kullanıyorum eğer ebat ve fiyatları bir kaç örnekle birlikte bana mail atarsanız sizden de almak isterim.
    denlioznur@windowslive.com

    YanıtlaSil
  3. mirza öztürk....ne demek beğenmenize sevindim.

    öznur öznur...mail atıcam :) teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  4. Bir matrushka delisi olarak onlara bayildim...

    YanıtlaSil
  5. Merhaba faceboktan msj gönderdim sanırım diğer kutunuza dustu nasıl iletişim kurabiliriz

    YanıtlaSil

LinkWithinn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...